http://www.pwik.gorzow.pl/dalej/image001.jpg

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KONTAKT

PORADNIK DLA KLIENTA

DRUKI DO POBRANIA

OPŁATY ZA WODĘ I ŚCIEKI

CENNIK NAJMU SPRZĘTU I
WYKONYWANYCH USŁUG


OFERTA WYDZIAŁU KANALIZACJI

REGULAMIN DOSTARCZANIA WODY
I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW


SPRAWDZENIE WODOMIERZA

PROCEDURA WSTRZYMANIA
DOSTAWY WODY


POLECENIE ZAPŁATY

ZBĘDNY WYDRUK ?

10 LISTOPADA 2014r. - dniem wolnym

     Zarząd Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. informuje, że zgodnie z wyrokiem Trybunału Konstytucyjnego z 2 października 2014r. 10 listopada 2014 wyznaczony został pracownikom jako dzień wolny za święto przypadające w sobotę 1 listopada br.

 Za powstałe utrudnieania przepraszamy i prosimy o załatwianie spraw w innym terminie.

 

Cele i zadania Biura Obsługi Klienta

 

 

   W celu zapewnienia najwyższej jakości świadczenia usług wodociągowo – kanalizacyjnych zostało powołane Biuro Obsługi Klienta, które funkcjonuje od 01.06.2001 roku. Do wykonania zadań związanych z działalnością Biura Obsługi Klienta zostały utworzone trzy stanowiska do obsługi klienta. 

 

    Podstawowym zadaniem BOK jest ułatwianie kontaktów klientów z przedsiębiorstwem, przekazywanie informacji i skuteczna komunikacja z odbiorcami. Osoba ze stanowiska obsługi przede wszystkim odpowiada na wszelkie zapytania od klientów, przyjmuje zgłoszenia telefoniczne, systematycznie gromadzi i opiekuje się dokumentacją dotyczącą współpracy z każdym klientem.

 

Czynności wykonywane przez Biuro Obsługi Klienta:

  • zawieranie umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków z  Odbiorcami,

  • przyjmowanie wniosków na warunki techniczne,

  • uzgodnienie projektów technicznych,

  • montaż podwodomierza,

  • wystawianie faktur za usługi świadczone przez PWiK Sp. z o.o.,

  • prowadzenie ewidencji danych związanych z umowami i wodomierzami i przekazywanie ich do Działu Obsługi Odbiorców,

  • przygotowywanie umów wraz z szacunkiem kosztów dla ewentualnych usług w zakresie np.podłączenia wody, odbioru ścieków i innych zlecanych dla PWiK Sp. z o.o.,

  • przyjmowanie i wyjaśnianie w porozumieniu z działami PWiK Sp. z o.o. całokształtu spraw i problemów od klientów (skargi, informacje, problemy),

  • przekazywanie informacji o usługach świadczonych przez PWiK Sp. z o.o.,

  • przyjmowanie zleceń na roboty odpłatne w zakresie wykonywania robót na sieciach wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, np. przyłącza wodociągowe,

  • przyjmowanie zleceń, przygotowywanie umów, ustalanie zakresów rzeczowych,i terminów realizacji (we współpracy z Wydziałami), powiadamianie klientów o ewentualnych zmianach,

  • kompletowanie, sprawdzanie niezbędnych dokumentów do wykonania zlecanych robót.

   
          PWiK